meni
Je brezplačen
doma  /  Grmičevje/ Osebno življenje vratarja Sergeja Borisova. Sergej Borisov: "Kakovost naše igre ni šibka. Veliko je odvisno od prenosov." - Čudovita zgodba

Osebno življenje vratarja Sergeja Borisova. Sergej Borisov: "Kakovost naše igre ni šibka. Veliko je odvisno od prenosov." - Čudovita zgodba

Po dveh letih premora je vratar Sergej Borisov, ki ima izkušnje v KHL za CSKA, Dynamo Mn, Severstal, Spartak in Atlant, v velikem hokeju. Tiskovni službi VHL je povedal, od kod ta ideja in od koga predlog.

- Kako ste dobili idejo, da se vrnete na led?

Pravzaprav je bilo vse precej nepričakovano. Preživel sem naslednji trening vratarjev in trenutni generalni direktor "Ermaka" Nikolay Zolotukhin mi je poslal sporočilo, če imam v mislih vratarja, ki bi lahko postal prvi v ekipi iz Angarska. Predlagal sem enega kandidata. Nikolaj je rekel, da bo o tem razmišljal, in takoj vprašal, ali imam željo po vrnitvi v Ermak, saj sem pred nekaj leti igral za ekipo iz Angarska. V šali sem rekel, da bi lahko imel v Angarsku trening vratarjev. Čez nekaj tednov mi je Nikolaj odgovoril, da vratar, ki sem ga predlagal, ni primeren zanje. In spet vprašam, če se želim vrniti? Takrat sem resno pomislil. Toda v dveh letih so se pojavila druga zanimanja, drugačen urnik življenja. Toda na koncu je po tehtanju vsega zmagala želja po igranju hokeja. Ti dve leti sem redno igral v RTHL skupaj z nekaterimi olimpijskimi prvaki, svetovnimi prvaki in zmagovalci Gagarinovega pokala. Torej je raven tam precej visoka. Toda VHL je še vedno profesionalna liga, videl sem spodbudo, da se vrnem v veliki hokej. Obstaja moč, želja tudi, kot pravijo, kaj za vraga se ne šali ?!

- So vam finančni pogoji takoj ustrezali?

Tukaj vprašanje sploh ni v denarju, saj sem v Moskvi delal na televiziji, igral hokej v resni ligi in imel svojo šolo za vratarje. Torej, verjemite, moj zaslužek je bil dober. Hvaležen pa sem trenerskemu štabu "Ermaka", vodstvu kluba v osebi Aleksandra Grigorijeviča Bykova in seveda Nikolaju Zolotukinu, da je verjel vame in me vrnil v veliki hokej. Prepričan sem, da se bo vse izšlo.


- Kako težko bo priti v formo?

Mislim, da ne bo nobenih težav. Vendar, kot sem rekel, ti dve leti nista ležala na kavču, ampak sta aktivno nadaljevala z igranjem hokeja. Edino, na kar se morate res navaditi, je urnik, urnik, dnevne vadbe in delo za skupni rezultat v ekipi. To je zdaj najpomembnejše. Navsezadnje imam zadnji dve leti povsem drugačen življenjski urnik. Ampak to je vprašanje časa. Prepričan sem, da se bo takoj, ko bom z ekipo na treningu, vse hitro prišlo v normalno stanje.

Glede na to, da generalni direktorji klubov KHL pozorno spremljajo VHL, je možno, da se vrnete v najmočnejšo Evropsko ligo?

Zakaj ne? Če bodo zdravstveni in športni rezultati dopuščali, bo mogoče razmišljati o KHL. Vse ima svoj čas. Toda zdaj so vse misli o "Ermaku". Zdaj je glavna stvar, da se pripravimo in razveselimo navijače ekipe z rezultati.

Koliko vam bodo vratarski kampi, ki jih zadnje čase redno organizirate, pomagali, da se čim hitreje vrnete v formo?

Zagotovo bodo pomagali. Ravno ta teden bodo v Moskvi potekali treningi, na katerih se ne bom udeležil le kot trener, ampak tudi kot vratar lige VHL. Poleg tega imam načrt priprav.

Tiskovna služba VHL

Sergej Borisov je svojo profesionalno kariero začel leta 2003 v moskovskem CSKA. Leta 2006 se je Sergej preselil v Belorusijo, kjer je podpisal pogodbo s klubom Khimik-SKA, naslednje leto pa se je Borisov preselil v Dynamo Minsk, s katerim je postal bronasti medalja beloruskega prvenstva, priznan pa je bil tudi za najboljšega vratarja. turnirja. Leta 2008 je Sergej debitiral v KHL kot del Khabarovsk Amur, v katerem je odigral 56 tekem s faktorjem zanesljivosti 2,74.

Pred začetkom sezone 2010/11 je Borisov podpisal pogodbo s Severstal Cherepovets. Vendar se je Sergej, ko je odigral le eno tekmo s Cherepovets, 24. novembra 2010 preselil v klub VHL "Rubin". V okviru novega kluba do konca sezone je Borisov odigral 13 tekem s koeficientom 2,38. 21. oktobra 2011 je Sergej podpisal pogodbo z Ermakom Angarskom, v kateri je odigral 11 tekem s koeficientom 2,36, nato pa je zapustil klub in podpisal pogodbo s Spartakom iz Moskve.

Dosežki

  • Dobitnik bronaste medalje na prvenstvu Belorusije 2008.
  • Najboljši vratar beloruskega prvenstva 2008.

Nekdanji vratar, strokovnjak KHL TV in Match TV, ustanovitelj in glavni trener SB Goalie School, Sergej Borisov je v intervjuju za BUSINESS Online povedal, kako bi lahko škandal okoli Salavata Yulaeva vplival na ekipo, pa tudi zakaj igralci Ufe so dolžni zmagati v tretji tekmi serije.

"NE MISLI, DA SO IGRALCEV PIJANI"

- Sergej, kako ste se odzvali na informacije o srečanjih igralcev Salavata Yulaeva?

- Sprva situacija ni bila jasna. Kaj je bil ta oglas, ki je bil tako razburjen. So fante našli pijane pod ograjo? Poskušal sem pogledati fotografije, vendar nisem videl nič takega. Zdi se, kot da so samo napihnili situacijo.

- Zakaj napihnjen? Opozorili so le na dejstvo, da je bilo druženje pred pomembno tekmo, na kateri so popivali igralci Salavata.

- Prvič, če ne bi želeli promovirati zgodbe, potem te fotografije od zadaj ne bi prišle v omrežje. Lahko bi rekli, nekje napišite, a kar se je že začelo s fotografijami igralcev, je bilo narobe. Poleg tega so rekli, da tak in ta sedi in pije kvas.

- Ni bil kvas.

- Zdaj vam bom razložil situacijo. Igralci so ljudje. Če se odločijo spakirati in iti jesti, potem reči, da je človek spil en ali dva kozarca piva, ni kršitev športnega režima. Ja, lahko govorimo o različnih stvareh. Na primer, če se igralec pred pomembno tekmo napije napiti, je to seveda slabo. In če pokaže slab rezultat, potem lahko mirno rečemo: "Kako pa se tako pripraviš?" Hokejisti so šli in sedeli. "Salavat Yulaev" ima že dovolj težav, zadnje čase se veliko govori o klubu. Ekipa je v težki tekmi izgubila proti Ak Barsu v zadnjih sekundah. Razprava o tej situaciji ob steklenici vode preprosto ne deluje. To je normalna hokejska praksa, ko se vodje ekip zberejo, se o nečem pogovorijo, kako se izvleči iz te situacije, kako igrati naprej. Ali pa se zbere vsa ekipa in na mizi je "kvas", ki ga fantje uporabljajo. V tem ne vidim nobene senzacije. Pivski kvas posebej imenujem, da nihče ne govori o pivu. Jasno je, da so igralci pili pivo. V hokejskem svetu ga imenujemo kvas. Pili smo kvas, se pogovarjali, načeloma se ni zgodilo nič strašnega. In zakaj se oklepamo teh igralcev, če ne Kuljaš, ne Grigorenko ali muhavost na drugi tekmi proti Ak Barsu niso pripeljali odločilnega ploščka v lastno mrežo. Z njimi ni bilo Lepisteauja, ki je sedel v sobi in se pripravljal na to tekmo, pri čemer naj ne bi kršil športnega režima. Toda prav njega je Tkačev mirno oropal, nakar je Glukhov vrgel zmagoviti gol Ak Barsa. In ne pozabite, da se takšni trenutki dogovorijo z glavnim trenerjem.

- Kako je?

- Dal ti bom primer. Ko sem igral za Spartak, nas je treniral Andrej Mihajlovič Sidorenko. Vsak športni režim jemlje zelo resno. Bog ne daj, kakšna kršitev - to bi lahko vodilo do odpustitve iz ekipe. Ne samo denarna kazen, ampak takoj nasvidenje. Po mojem mnenju smo izgubili tri tekme zapored. Šli smo igrati z Donbasom, tja smo prispeli po porazu od Riga Dynama. Odločili smo se, da gremo na ekipno večerjo. Sedite, pijte pivo, se poglejte v oči. O tem smo povedali glavnemu trenerju, ki je bil kategorično proti. Očitno je bilo, da mu je bilo boleče reči: »Da, strinjam se. V redu, pojdi." Ampak na koncu smo šli in sedli. Dobro smo sedeli, se pogovarjali kot moški, nekje se smejali. Naslednji dan smo šli ven in zmagali v streljanju - 1:0. Takšni izleti, če se ne napiješ in poznaš norme, so do neke mere koristni. O strokovnosti igralcev Salavata nihče ne dvomi. Mislim, da se pred tako pomembno tekmo »zelenega derbija« niso napili.

"SALAVAT" MORA ZMAGATI NA TRETJI TEKMO "

- Vendar so videli, da je ekipa Ufe izgubila in igrala brez zob. Isti Grigorenko ni ustvaril nevarnih trenutkov in na splošno ni bil videti zelo dobro.

- Če vidimo osebo s kozarcem piva, naj gre ven in doseže pet golov ali kaj? Grigorenko in vsi ostali so poskusili. Ne morem reči, da je Salavat igral brez zob. Igrajo z Ak Barsom. To je ekipa, ki gradi odlično igro v obrambi, v tej sezoni pa tudi v napadu. Klubski sistem igre med sezono ni dajal takšnih neuspehov in ni bilo takšnih težav, ki jih je imel Salavat Yulaev. To, kar se zdaj govori o Salavatu, je zaradi težav z rezultati. Če bi hokejisti končali redni del sezone na prvem mestu in šli piti pivo, bi te fotografije še vedno prišle na splet. Ne gre za to, kako delujejo.

- Od trenerskega štaba in vodstva nismo prejeli nobenih izjav. To pomeni, da so bili naslednje jutro ob razvozu vsi pripravljeni na trening in igro. Ekipa je igrala dobro, a izgubila z 1:2, ne pa z 0:8. Ne moremo torej reči, da so včeraj pili, danes pa so tekmo odigrali povprečno.

V ekipi ne bi smelo biti razdora. Kako se bo odzval trenerski štab, ni jasno. Mogoče bo kakšna kazen, čeprav dvomim. Nikjer ni dokazano ali prikazano, da so bili igralci pijani. Kaj jih čaka? Čakata jih naslednji dve tekmi z Ak Barsom. In tretjo tekmo "Salavat" preprosto mora zmagati. Rekel sem že, da lahko Ak Bars zdrsne skozi ekipo Ufe in zmaga s 4:0, vendar je to malo verjetno. V to še zdaj komaj verjamemo. Toda pri rezultatu 0 - 3 bo Kazan preprosto nemogoče zmagati nazaj.

- Toda "Ak Bars" se je pred temi igrami zaprl v bazi in je dal rezultat. Tudi če odmislimo, kaj se je zgodilo igralcem Salavata v Kazanu, ali lahko rečemo, da ekipi Ufe v ekipi primanjkuje discipline?

- Zanimivo vprašanje discipline. Če dobi tisk intervju s trenerjem, ki nekaj kritičnega pove o vodstvu, in potem intervju z generalnim direktorjem, ki nekaj pove o trenerju, potem je tu že nekaj narobe. Da je v Salavatu nekaj narobe, vidimo iz trenutnih rezultatov ekipe. Klubu se je na zadnjih dveh tekmah nekako uspelo uvrstiti v končnico.

Če govorimo o bližini v bazi, potem je 21. stoletje že na dvorišču. Ne mislite, da bo ekipa med celotno končnico zaprta v bazi in bo dosegla nekaj izjemnih rezultatov. Baza v Kazanu je zelo dobro opremljena. Vse je tam za okrevanje. Dejstvo, da se Ak Bars zapira v bazi, je upravičeno. Obstajajo ekipe, ki se zaprejo v hotelu. Igralci so leteli vso sezono, ne da bi videli otroke, starše ali žene. Samo razumeti morate, kje je Ak Bars zaprt. Imeli so vse pogoje za okrevanje. In če se zaprete v hotel, se bo moralno ozadje igralcev poslabšalo.

Na začetku lanske sezone je nekdanji vratar Atlanta, Spartaka in Kupida nastopil na televiziji kot komentator in strokovnjak. Med delom je vse leto čakal na ponudbe klubov in še vedno ne izgubi upanja, da se bo vrnil v hokej.

BIL JE ŠOKIRAN, DA SEM MORALA IZPUSTITI SEZONO

- Bili ste aktiven hokejist, a ste nenadoma izpustili celo sezono. Šok za vsakega hokejista.

Nisem si mislil, da bo tako. Lani poleti sem čakal na ponudbo enega kluba, a nisem čakal, in ko se je izkazalo, da je ta možnost izginila, so bile postave klubov že oblikovane.

- Vedno se zgodi. Toda do oktobra začnejo pretresati kompozicije.

In verjel sem, da bom našel ekipo. Treniral sem v telovadnici, vadil na ledu v upanju, da bo prišla ponudba. Najbolj zanimivo je, da sem imel pri Amurju zelo dobro sezono, še pred tem pa sem obdržal določen nivo.

- Nihče ni klical?

Bili so klici, a jih je zanimalo, kako ohranjam formo. To je vse.

- Kako ste ostali v formi?

Igral sem v ligi s fanti, ki so bodisi šele končali kariero ali pa so iz nekega razloga ostali brez ekip, kot sem jaz. Ko so izvedeli, da igram v amaterski ligi, so izgubili zanimanje zame, vendar tega odnosa sploh nisem razumel.

- Vse je logično. Amaterska liga - amaterski odnos.

Odnos do dela tam ni nič manj resen kot v profesionalnem hokeju, verjemite mi. Na teh tekmah je bilo vratarju zelo težko. Vidite, visoki hokejisti so proti vam. Da, ni boja za moč, a to za vratarja ni potrebno. Nasprotno, vsi meti, vsi napadi so zelo pametni in zvit. Ni bilo lahko.

- Kako ste se počutili brez hokeja?

slabo. A kako drugače je navsezadnje temu poslu dal dvajset let. Ves čas se vrtijo misli, kako bi se lahko vrnil, kako bi lahko igral, vsi naokoli pa sprašujejo: sorodniki, znanci.

Neverjetna stvar. Igraš, igraš, potem pa pri 30 letih ni nobene ponudbe. Otroška starost po vratarskih standardih. Se vam ne zdi, da so bili drugi razlogi?

Ni skrivnost, da je težje vsem, pa ne le v športu, ki imajo svoje stališče, tistim, ki ga lahko branijo. Takšni in zapadejo v nemilost. Toda sam se na primer nisem mogel spremeniti – tako sem bil vzgojen.

"Potem sem povedal, kako smo namesto čarterskih leteli z navadnimi letali, kako so nam zamujale plače, kako so mi skušali odšteti stroške klubov. v ruskem hokeju."

Ja, ne bi rekel, da imate v hokejskem svetu nekakšno škandalozno podobo. En intervju, ki ste ga dali po sezoni v Amurju, je bil morda glasen, vendar ste vseeno ugibali, kako je bilo v Habarovsku.

Potem sem povedal, kako smo namesto čarterskih leteli z rednimi letali, kako so nam zamujale plače, kako so mi skušali odšteti stroške klubov. Življenje je pokazalo, da sem imel prav in ni ljudi, ki bi bili takrat odgovorni niti v klubu niti v ruskem hokeju. Mimogrede, kolikor vem, so se zdaj razmere v Habarovsku spremenile na bolje. Morda mi je ta intervju nekako preprečil nadaljevanje kariere, čeprav sem govoril o očitnih stvareh in nisem nečesa odnesel iz slačilnice.

Alexander Guskov mi je pred kratkim povedal, da je pripravljen podpisati pogodbo s klubom KHL za minimalno pogodbo. Toda menedžer je po premisleku rekel, da igralec ne bo poskušal za tak denar.

V mojem primeru finančno vprašanje sploh ni bilo. In tudi jaz sem bil pripravljen iti za minimalni denar. V hokeju je vse preprosto: pokazali ste se - lahko se prijavite za drug denar. Samo daj priložnost.

- Za intervju vas je liga kaznovala s 150 tisoč rubljev. dal stran?

In kako jih bom dal, če ne bi imel pogodbe s klubom? Ampak, če se pojavi, bom plačal. Sem hokejist, ki spoštuje zakon.

BORES TEKMO V NHL

Posledično ste vso sezono preživeli na televiziji. Kako delate?

Zelo mi je bilo všeč, čeprav je bilo nekaj težav. Prenos v živo pusti določen pečat. Ampak mislim, da mi je uspelo. Najpomembneje je, da sem jasno razumel, da nisem komentator, ampak strokovnjak. Moral sem analizirati ta ali tisti trenutek, pokazati, kdo je kje naredil napako in kdo je igral odlično. Ne bi smel "voziti paka".

- Kaj od tega je najtežje?

Verjetno za odpravo napak. Kljub temu je v ligi veliko znanih fantov in seveda ni bilo zelo udobno. Vendar sem se skušal odvrniti od tega. Navijač mora razložiti trenutke in razumel sem, da delam zanje. Nobeden od fantov mi ni trdil, vsi so dobro razumeli, da naloga ni užaliti, ampak preprosto upoštevati trenutek.

- Je šlo vse gladko?

Morda so bile sprva težave, ko začneš razmišljati, dolgo govoriti, a na ledu se nekaj zgodi in te prekinejo, potem pa se ne moreš spomniti, o čem si govoril. Ampak to so malenkosti. Nisem zamenjal priimkov, nisem se zmotil v poudarku. Čeprav je bilo treba nekatere oddaje izvajati, ko številka ni bila vidna na zaslonu. Mogoče sem tam kaj zmešal, ampak to je običajna praksa.

Dmitrij Fedorov, kreativni direktor KHL TV, ni presrečen nad strokovnjaki. Da, obstajajo delovne grobosti, vendar ni muhavosti. Stavijo na "Metalurg" Novokuznetsk - delajo. Čeprav je bilo morda bolj zanimivo komentirati igro SKA.

Popolnoma dobro razumem, da če želite postati najboljši, potem potrebujete izkušnje, ki jih pridobite ravno zaradi velikega števila odigranih tekem. Poleg tega je normalna situacija, ko prejmejo komentatorji, ki niso delali prve sezone najboljše igre... O čem se je treba prepirati?

- Najbolj dolgočasna tekma, ki ste jo videli?

Verjeli ali ne, to je NHL. Sedma tekma med St. Louisom in Dallasom. Od takih srečanj pričakujete intenzivnost boja, vendar je bilo po prvi tretjini 3:0, dva druga segmenta ekipe pa sta odkotalila vata. Trdna voda. In navsezadnje je bila igra ponoči, sediš in jo gledaš - bilo se je zelo težko osredotočiti.

Ne strinjam se s tistimi, ki pravijo, da je kakovost naše igre zelo šibka. Veliko je odvisno od oddaj. Verjemite mi, vem o čem govorim. Ko sem bil na tekmi rednega dela lige NHL v živo, sem zamudil celotno tekmo. Pridem domov, prižgem TV, tam pa tudi pokažejo, kot da je triler. Ampak temu ni tako. Veliko je odvisno od kakovosti predstave.

- Kakšna je potem po vašem mnenju raven hokeja v Rusiji?

Zelo dobro. Vsaj ne strinjam se s tistimi, ki pravijo, da je kvaliteta naše igre zelo šibka. Veliko je odvisno od oddaj. Verjemite mi, vem o čem govorim. Ko sem bil na tekmi rednega dela lige NHL v živo, sem zamudil celotno tekmo. Pridem domov, prižgem TV in tam se prikazuje, kot da bi bil triler. Ampak temu ni tako. Veliko je odvisno od kakovosti predstave.

- Ali kot vratar razumete, zakaj je Ilya Sorokin začel igrati tako briljantno?

Tam se je vse poklopilo: prišel je v pravo ekipo, ob pravem času. Začeli so zaupati Ilyi, verjeli vanj in pokazal se je. Če bi bil v mojem času enak odnos, bi se lahko vse v moji karieri izteklo drugače. Toda takrat so v CSKA-ju verjeli, da mora mlad igralec sedeti na klopi in pridobivati ​​izkušnje.

- Poimenujte vratarje, od katerih bi morali pričakovati preboj.

Verjamem v Alekseja Krasikova iz Sibirije. Res je, doslej je igral le v MHL, a dobro razumem, da želi delati in je pripravljen delati. Ima dobre obete, če ne zmanjša svojih zahtev do sebe. Izpostavil bi tudi Sergeja Bolšakova, ki se je preselil v Soči. Tudi zelo kvaliteten in mlad vratar. Ja, ne bo mu lahko nadigrati Konstantina Barulina, a tega je sposoben.

ŽELIM ODPRTI ŠOLO ZA GOLMANTE

- Zdaj razumete, da delo novinarja ni tako enostavno, kot se zdi?

Nikoli nisem tako mislil. Nasprotno, do novinarjev se je vedno obnašal spoštljivo in na primer nikoli ne bi mogel reči, da sem se izogibal vprašanjem, pogovorom.

- Zakaj to počnejo mnogi drugi v KHL? Pojasni jim.

Vseeno pa je vsak individualen. Nekdo preprosto ne zna govoriti, nekdo je sramežljiv, nekdo noče. Toda vsi morajo razumeti, za koga igrajo. Novinarji svoje besede posredujejo oboževalcem, vse pa je bilo ustvarjeno zaradi občinstva.

- Ali veste, zakaj Sergej Mozyakin molči?

Morda bi se morali vi ali kdo drug pogovoriti z njim, da bo razložil svoje stališče. Mora biti nek razlog.

- Ste končali kariero?

št. Še vedno ohranjam kondicijo, študiram in agenti si prizadevajo najti klub. Lahko bi sedel doma in bil žalosten in čakal na klic, ampak jaz nisem eden izmed teh.

Sedma tekma med St. Louisom in Dallasom je najbolj dolgočasna tekma, kar sem jih videl. Od takih srečanj pričakujete intenzivnost boja, vendar je bilo po prvi tretjini 3:0, druga dva segmenta ekipe pa so zakotali vate. Trdna voda. In navsezadnje je bila igra ponoči, sediš in jo gledaš - bilo se je zelo težko osredotočiti.

- Odpreš celo svojo šolo vratarjev.

- Samo za mlade vratarje?

št. In za vratarje iz VHL, KHL. Vsakemu je mogoče pomagati in vsak potrebuje specializirano usposabljanje.

- Ali ostajaš na televiziji?

Zaenkrat še ni bilo govora, a sezone še ni konec, saj se začenja finale lige NHL. Samo iz nekega razloga ne bom delal zanje. Obstajajo primeri, ki jih ni mogoče preložiti, tekme pa se začnejo ob 3. uri zjutraj, tako da je cel dan potem ven.

- Zelo pomembno vprašanje: ali vas delo na televiziji lahko nahrani?

Ne gre za plačo, ampak za željo po tovrstnem delu. To je glavna prednostna naloga. Zanima me biti strokovnjak, preizkušam se kot trener, seveda pa se želim vrniti v ligo, kjer bi zagotovo lahko bil koristen. Če bo ponudba, bom izbral profesionalni hokej. Ker pa ga še ni v mojem življenju, moram narediti nekaj drugega.

- Pridobila težo?

Ne, ker sem imel igro, je ostala.

Se je rodil Klubi

Sergej Dmitrijevič Borisov(18. oktober, Moskva) - ruski hokejist, vratar. Učenka HC Rus. Zdaj dela kot hokejski strokovnjak na TV kanalu KHL.

Kariera

Sergej Borisov je svojo profesionalno kariero začel leta 2003 v moskovskem CSKA. Leta 2006 se je Sergej preselil v Belorusijo, kjer je podpisal pogodbo s klubom Khimik-SKA, naslednje leto pa se je Borisov preselil v Dynamo Minsk, s katerim je postal bronasti medalja beloruskega prvenstva, priznan pa je bil tudi za najboljšega vratarja. turnirja. Leta 2008 je Sergej debitiral v KHL kot del Khabarovsk Amur, v katerem je odigral 56 tekem s faktorjem zanesljivosti 2,74.

Dosežki

  • Dobitnik bronaste medalje na prvenstvu Belorusije (2008).
  • Najboljši vratar beloruskega prvenstva (2008).
  • Prvak VHL z Rubinom ().

Statistika uspešnosti

Zadnja posodobitev: 22. april 2012
Redna sezona Končnica
Sezona Ukaz liga Igre M PSh «0» KN Igre M PSh «0» KN
2003/04 CSKA-2 Prva liga 50 - - - - -
2003/04 CSKA Super liga 2 47 4 5.12 - - - - -
2005/06 CSKA-2 Prva liga 21 47 - - - - -
2005/06 CSKA Super liga 1 20 1 0 3.00 - - - - -
2006/07 Kemik-SKA Ekstraliga 47 121 - - - - -
2006/07 Kemik-SKA-2 Major League 1 2 - - - - -
2007/08 Dinamo Minsk Ekstraliga 51 97 - - - - -
2008/09 Amur KHL 34 1727 71 2 2.47 - - - - -
2009/10 Amur KHL 22 967 52 0 3.23 - - - - -
2010/11 Severstal KHL 1 60 2 0 2.00 - - - - -
2010/11 Ruby VHL 13 706 28 2 2.38 - - - - -
2011/12 Ermak VHL 11 610 24 2 2.36 - - - - -
2011/12 Spartak KHL 16 897 32 0 2.14 - - - - -
Skupaj v KHL 73 3650 157 2 2.58 - - - - -
Popolna kariera 270

Napišite oceno o članku "Borisov, Sergej Dmitrijevič"

Opombe (uredi)

Povezave

  • (ruščina)

Odlomek, ki opisuje Borisova, Sergeja Dmitrijeviča

"Ljubim te bolj, bolje kot prej," je rekel princ Andrej in z roko dvignil njen obraz, da bi jo lahko pogledal v oči.
Te oči, polne veselih solz, so ga plaho, sočutno in veselo gledale z ljubeznijo. Natašin tanek in bled obraz z otečenimi ustnicami je bil več kot grd, bilo je strašljivo. Toda princ Andrew tega obraza ni videl, videl je sijoče oči, ki so bile lepe. Za njimi je klepetalo.
Sobar Peter, zdaj popolnoma prebujen iz spanja, je zbudil zdravnika. Timohin, ki od bolečin v nogi ni spal ves čas, je že dolgo videl vse, kar se je delalo, in je, pridno prekrival svoje neoblečeno telo z rjuho, trepetal na klopi.
- Kaj je to? - je rekel zdravnik in vstal iz postelje. - Prosim, pojdite, gospa.
Hkrati je na vrata potrkalo dekle, ki ga je poslala grofica, ki je zgrabila njeno hčer.
Kot somnambulist, ki se je zbudil sredi spanja, je Natasha zapustila sobo in, ko se je vrnila v svojo kočo, vpijejoč padla na posteljo.

Od tega dne naprej, med celotno nadaljnjo potjo Rostovcev, na vseh počitkih in prenočitvah, Nataša ni zapustila ranjenega Bolkonskega in zdravnik je moral priznati, da od dekleta ni pričakoval tako trdnosti, niti takšne spretnosti pri hoji za ranjenci.
Ne glede na to, kako grozna se je grofici zdela misel, da bi princ Andrew (po mnenju zdravnika zelo verjetno) lahko umrl med potovanjem v naročju svoje hčerke, se Nataši ni mogla upreti. Čeprav se mu je zaradi zdaj vzpostavljenega zbliževanja med ranjenim princem Andrejem in Natašo zgodilo, da se bo v primeru okrevanja obnovil nekdanji odnos med nevesto in nevesto, nihče, še manj Nataša in princ Andrej , govoril o tem: nerešeno, viseče vprašanje življenja ali smrti ni samo nad Bolkonskim, ampak nad Rusijo je zasenčil vse druge domneve.

Pierre se je 3. septembra pozno zbudil. Glava ga je bolela, obleka, v kateri je spal, ne da bi se slekel, mu je obtežila telo, v duši pa je bila nejasna zavest o nečem sramotnem, storjenem prejšnji dan; to je bil včeraj sramoten pogovor s kapitanom Rambalom.
Ura je kazala enajst, a je bilo zunaj videti še posebej oblačno. Pierre je vstal, si zdrgnil oči in ko je zagledal pištolo z izrezanim nastavkom, ki jo je Gerasim odložil nazaj na pisalno mizo, se je spomnil, kje je bil in kaj je moral narediti tisti dan.
»Ali sem prepozen? je mislil Pierre. "Ne, verjetno bo prišel v Moskvo šele ob dvanajstih." Pierre si ni dovolil razmišljati o tem, kaj je pred nami, ampak se mu je mudilo hitro ukrepati.
Pierre je poravnal svojo obleko in vzel pištolo v roke in se pripravljal na odhod. Toda takrat se mu je prvič porodila misel, kako ne v roki po ulici nositi to orožje k njemu. Tudi pod širokim kaftanom je bilo težko skriti veliko pištolo. Niti pasu niti pod roko ni bilo mogoče postaviti neopazno. Poleg tega je bila pištola izpraznjena in Pierre ni imel časa, da bi jo napolnil. "Vseeno bodalo," si je rekel Pierre, čeprav se je večkrat, ko je razpravljal o izpolnitvi svoje namere, sam s seboj odločil, da je bila glavna napaka študenta leta 1809, da je hotel ubiti Napoleona z bodalom. A kot da Pierrov glavni cilj ni bil izpeljati nameravanega posla, ampak pokazati, da se ne odreče svojemu namenu in naredi vse, da ga izpolni, je Pierre naglo vzel tistega, ki ga je kupil iz Suharjevega stolpa, skupaj s pištolo. topo nazobčano bodalo v zelenem ovoju in zataknjeno pod telovnik.
Pierre, ki je opasal svoj kaftan in si nadel klobuk, se je trudil, da ne bi delal hrupa in ne srečal kapitana, šel po hodniku in odšel na ulico.
Ogenj, ki ga je prejšnji večer tako brezbrižno gledal, se je čez noč precej povečal. Moskva je že gorela z različnih strani. Hkrati so zagoreli Karetny Ryad, Zamoskvorechye, Gostiny Dvor, Povarskaya, barke na reki Moskvi in ​​lesna tržnica blizu Dorogomilovskega mostu.
Pierrova pot je potekala po pasovih do Povarske in od tam do Arbata, do Nikolaja Yavlennyja, v čigar domišljiji je že zdavnaj določil kraj, kjer naj bi opravljal svoje delo. Večina hiš je imela zaklenjena vrata in polkna. Ulice in ulice so bile zapuščene. Zrak je dišal po dimu in dimu. Občasno smo srečali Ruse z nemirno plašnimi obrazi in Francoze z neurbanim, taboriščnim zrakom, ki so se sprehajali po sredini ulic. Oba sta presenečeno pogledala Pierra. Poleg njegove velike višine in debeline so Rusi poleg čudnega mračno osredotočenega in trpečega izraza na obrazu in celotni postavi pozorno pogledali Pierra, ker niso razumeli, v kateri razred bi ta oseba lahko pripadala. Francozi pa so mu začudeno sledili z očmi, še posebej zato, ker Pierre, zgrožen nad vsemi drugimi Rusi, ki so s strahom ali radovednostjo gledali na Francoze, jim ni posvečal nobene pozornosti. Pri vratih ene hiše so trije Francozi, ki so nekaj razlagali Rusom, ki jih niso razumeli, ustavili Pierra in ga vprašali, ali zna francosko.
Pierre je zmajal z glavo in šel naprej. Na drugem pasu je straža, ki je stala pri zelenem boksu, kričala nanj in Pierre je šele ob ponavljajočem se grozečem kriku in zvoku pištole, ki jo je stražar vzel v roko, ugotovil, da mora obiti drugo stran ulica. Nič ni slišal in videl okoli sebe. On kot nekaj strašnega in tujega je v naglici in grozi nosil v sebi svojo namero, ki se je bal - poučen iz izkušenj prejšnje noči -, da bi jo nekako izgubil. Toda Pierru ni bilo usojeno, da bi svoje razpoloženje preneslo nedotaknjeno na kraj, kamor je šel. Poleg tega, tudi če ga na poti nič ne bi zamudilo, se njegov namen že ne bi mogel uresničiti, ker se je Napoleon pred več kot štirimi urami odpeljal iz predmestja Dorogomilovsky skozi Arbat do Kremlja in je zdaj sedel v najbolj mračnem razpoloženja v carski pisarni Kremeljske palače in dal natančna, podrobna ukaza o ukrepih, ki bi jih bilo treba takoj sprejeti za gašenje požara, preprečevanje ropanja in pomiritev prebivalcev. Toda Pierre tega ni vedel; On, popolnoma zatopljen v to, kar je bilo pred nami, je trpel, saj se ljudje, ki se trmasto lotevajo nemogoče naloge, mučijo - ne zaradi težav, ampak zaradi odtujenosti zadeve svoji naravi; mučil ga je strah, da bi v odločilnem trenutku oslabel in posledično izgubil spoštovanje do sebe.